CPM YAZILIM AR-GE MERKEZİ’NİN İTÜ İLE BİLİMSEL ÇALIŞMALARININ SONUCUNDA GELİŞTİRDİĞİ  “AÇIK HAVA MECRASINDA KAMPANYA ATAMA OPTİMİZASYONU” MAKALESİ, ULUSLARASI HAKEMLİ “TURKISH JOURNAL OF ELECTRICAL & COMPUTER SCIENCES” DERGİSİNE KABUL ALDI. CPM AİLESİ OLARAK BİLİME KATKI SAĞLAMIŞ OLMANIN GURURUNU YAŞIYORUZ.

CPM Yazılım Ar-Ge Merkezi araştırmacı ve yenilikçi felsefesiyle, son teknoloji sistemleriyle, üniversitelerle yapılan iş birlikleriyle, ulusal ve uluslararası proje sunumları ile Avrupa’da ve dünyada Ar-Ge stratejilerini sürekli güncel tutmaktadır. Bilginin teknolojiye, teknolojinin ürüne dönüşüm sürecinde teknik altyapısını ve kaynaklarını başarılı bir şekilde kullanmaktadır.  

Ar-Ge Merkezimiz Tarafından Üretilen ’Cpm Akıllı Medya Planlama Modülüne’ Ait Makale Turkish Journal Of Electrical & Computer Sciences Dergisinde Yayımlanmak Üzere Kabul Edildi. Yapay Zekâ İle Çalışan, Açık Hava Mecrasında Kampanya Atama Optimizasyonu Yapan Modül Kullanıcılarına Zamandan Tasarruf ve Karlılık Sağlıyor.

 “Açık Hava Mecrasında Kampanya Atama Optimizasyonu” makalesinde, özellikle çok sayıda reklam panosuna sahip olan metropol şehirlerdeki kampanya atama problemleri göz önüne alınmıştır. İstanbul’da bulunan reklam panolarına ait fiyat sınıfı oranları ve bütçeler dikkate alınmış, kampanya dağıtımlarına ait gerçek veriler toplanmıştır. Yöntemler, yapılan planlamaların yeterliliği ve oluşturulma süresi açısından değerlendirilmiştir. Sonuçlar, genetik algoritmaya dayalı yaklaşımın Kampanya Atama Problemi (OCAP) için en kısa programlama süresinde optimal sonuçlara yakın olduğunu ortaya koymaktadır.

 Reklam planlamalarının manuel olarak yapıldığı bu metropollerde, firmalar geriye dönük kayıtlara ulaşmakta zorluk çekmekte ve dataların çok yüklü olması, haftanın genel durumunu görememek, doluluk oranlarını inceleyememek, yıllık planlamalarda kampanya kopyalamasının yapılamaması, adres yüz adetlerinin kopyalanamaması, asım ve yer listelerinin manuel olarak hazırlanmasından dolayı kampanya planlamalarının yapılması uzun saatler almaktadır. “CPM Akıllı Medya Planlama” ile Kampanya planlama süreçlerinde hem zamandan tasarruf hem de karlılık oranları dikkate alınarak daha efektif bir planlama yapabilme imkânı sağlanmaktadır.

 

Cpm Ar-Ge Merkezi olarak ulusal ve uluslararası pazarda güçlü konumumuzu sürdürmek için teknolojik gelişmelerin takipçisi olmanın ve yenilikleri hızla hayata geçirmenin hayati öneme sahip olduğuna inanıyoruz. Dijital gelişmeler ile çeşitli sektörlere öncülük ediyor, kaliteli ve yenilikçi ürünler sunmak için kararlılıkla çalışarak yolumuza devam ediyoruz.