MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

İYİ BİR İZLENİM YARATMANIN İLK ADIMI: İYİ İLİŞKİLER

Günümüzde rekabet avantajı elde etmek isteyen şirketlerin Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) sistemini etkin bir biçimde kullanmaları gerekmektedir.

CPM CRM çözümleri, esnek ve ihtiyaca yönelik çözüm üreten yapısıyla müşterileriniz ile en etkili iletişimi kurabilmeniz adına satış öncesi ve sonrası tüm süreçlerde sizlere kapsamlı iş uygulamaları sunmaktadır.

MÜŞTERİ
İLİŞKİLERİ

Sayfayı Kaydır

CPM CRM ile;

  • Daha çok müşteri potansiyeli yakalayın.
  • Satış süreçlerinizi eş zamanlı olarak takip edin.
  • Ekibinizle sürekli iletişimde olun ve iş verimliliğinizi artırın.
  • Müşteri desteği ile çalışanlarınızın vakit kaybını önleyerek verimini artırın.
  • Doğru iletişimi kurabilmek adına doğru bilgiye ulaşın.
  • Müşteri etkileşimini anlık olarak analiz edin.
  • Müşteri bazlı pazarlama çalışmaları yapın.
  • Müşteri memnuniyetinizi yükseltin.
  • Müşteri sadakatinizi artırın.
  • Kurumsal hafızanızı oluşturun.

‘’Müşteri İlişkileri Yönetimi’’ yani CRM ( Customer Relationship Managment), müşterilerin beklentilerini en iyi şekilde anlamak ve karşılayabilmek adına bilgilerin depolanması ve analiz edilmesine olanak sağlayacak doğrultuda oluşturulan ve kullanılan programların genel adıdır.

Gelişen ekonomiler ve rekabet ortamı altında artan müşteri sayıları ile müşteri ilişkileri yönetiminin önemi her geçen gün artmaktadır. Tüm iş süreçlerini ilgili tüm departmanların ihtiyaç duyduğu her an, aynı noktadan elektronik ortamda takip edebildiği firmalar müşterilerine daima daha iyi hizmet verecek ve müşteri sadakatini artıracaklardır.

İşletmeler CRM programı oluştururken; kurumun temel ihtiyaçlarını karşılayacak, hem operasyonel süreçleri kolay takip edecek hem de analitik beklentileri karşılayacak şekilde hareket etmelidirler. İhtiyaçları doğru tespit edebilecek; gerek kurulum aşamasında, gerekse kurulum sonrası profesyonel hizmet verebilecek tecrübeli ve uzman danışmanları ile esnek ve çözüm odaklı bir yazılım şirketi ile yola çıkmak; çok daha kısa sürede çözüme ulaşmayı sağlayacaktır.

CPM CRM çözümleri, esnek ve ihtiyaca yönelik çözüm üreten yapısıyla müşterileriniz ile en etkili iletişimi kurabilmeniz adına satış öncesi ve sonrası tüm süreçlerde sizlere kapsamlı iş uygulamaları sunmaktadır. CPM Yazılım, çeyrek asırlık tecrübesi ile işletmelerin tüm süreçlerini analiz edebilecek, hızlı ve güvenilir sonuçlara ulaşmasını sağlayacak ve müşteri sadakati oluşmasında destek olacak, verimlilik, karlılık ve yüksek performans sağlayacak bir yapıda oluşturulmuştur.

Müşteri İlişkileri Departmanı olarak müşterilerimizin tüm iş süreçlerini CPM CRM programı üzerinde kayıtlı tutuyor, yeni başlattığımız ve devam eden her çalışmada hızlı çözümler üretmeyi hedefliyoruz. Teklif aşamasında başlayan müşteri ilişkileri süreçleri; müşterilerimizin program kurulumu sonrasındaki tüm aşamalarda devam ediyor. Ayrıca, CPM Müşteri İlişkileri Departmanı olarak; gündem ve yasal mevzuatları yakından takip ediyor; düzenli olarak müşterilerimize bilgilendirmeler yapıyoruz.

Böylelikle, zaman kaybını ve iş yükünü azaltarak; bu geçiş süreçlerine önceden hazır olmalarını sağlıyoruz. Belirli periyotlarda, hem birebir yapılan ziyaretler hem de telefon görüşmeleri aracılığıyla müşterilerimiz ile birbirimizi daha iyi tanıyor ve anlıyoruz. Bu sayede, müşterilerimizin tüm taleplerini; hızlı ve profesyonel bir şekilde çözüme kavuşturuyoruz.

Çözümler

Bizimle İletişime Geçin

CPM Yazılım

Yerli Yerinde Çözümler

Bizimle İletişime Geçin

CPM Yazılım

Yerli Yerinde Çözümler

Ne Aramıştınız ?

Aklınıza takılan bir soru mu var?

+90 444 81 77