SERVİS YÖNETİMİ

HİZMETLERİNİZİ GELİŞTİRİN, DAHA FAZLA MÜŞTERİ ÇEKİN!

CPM Servis Yönetimi, işletmenize rekabet avantajı sunarak satış sonrasında güvenilir ve özel hizmet ile müşterilerinizi takip etmenizi sağlar.

SERVİS
YÖNETİMİ

Sayfayı Kaydır

CPM Master Servis Yönetimi modülüyle hem müşterileriniz hem de siz çözüme ulaşacaksınız.

  • Teknik servisinizdeki tüm kaynakların (çalışan, araç, servis çantası, bilgisayar vb.) durumunu takip edebilirsiniz.
  • Müşterilerinizden acil servis talebi geldiğinde bölgedeki en yakın kaynağa ulaşabilir ve yönlendirebilirsiniz. Böylece hem müşteri memnuniyeti sağlamış hem de kaynakları olabildiğince verimli kullanmış olursunuz.
  • Servis formlarıyla müşterinizin tüm sorunlarını tespit edebilir, tekrarlayan sorunları görüp ortadan kaldırmak için çözüm üretebilirsiniz.
  • Teknik Servis Raporlarıyla her türlü iş akışınızı yönetebilir, kurgulayabilir ve organize edebilirsiniz.
  • Servis kartlarından servis maliyetlerini hesaplayarak kaynaklarınızın mevcut durumunu görebilirsiniz.

ÜRÜN DETAYLARI

  • Servis Ürün Kartı
  • Servis İş Emri
  • Servis Kart İşlemler
  • Cari Kart
  • Stok Kart
  • Kaynak Kartı
  • Vardiya Kartı
  • Bölge Kartı
  • Ekip Kartı
  • Ekip Oluşturma
  • Ekip Çalışma Bölgeleri
  • Ekip Vardiya Atama
  • Servis Garanti Şablonu
  • Servis İşlem Parametreleri
  • Standart Servis Süreleri
  • Standart Çözüm Önerileri
  • Servis Öncesi Zorunlu Soru Tanımları
  •  
  • Servis İş Emri Raporları
  • Servis Kaynak İş Atama Raporları
  • Servis İşlemleri Raporları

Çözümler

Bizimle İletişime Geçin

CPM Yazılım

Yerli Yerinde Çözümler

Bizimle İletişime Geçin

CPM Yazılım

Yerli Yerinde Çözümler

Ne Aramıştınız ?

Aklınıza takılan bir soru mu var?

+90 444 81 77